Wybrany serwis: etr1.eu

etr1.eu Suzuki Bandit 1250S ABS 2012

Co tu powiedzieć dostałem motor spontanicznie przyszłem do salonu w innym celu a on właśnie zarezerwował nowego bandita z stanem licznika 1 km jako maszyne testową. Nie mogłem się oprzeć i wziąłem go na 24 godziny razem z kaskiem gdyż nie byłem na to przygotowany i nie miałem nic przy sobie. Pierwsue 100 km byłem ostrożny z powodo nowych opon ale później chciałem sprawdzić czy naprawdę ten motor zasługuje na miano najlepszego bandita wszechczasów.

przejdź do artykułu » data: 06.06.2012

testowany model: Suzuki Bandit 1250S ABS 2012

kategoria: motocykle serwis: etr1.eu
słowa kluczowe: suzuki, suzuki bandit 1250

etr1.eu Yamaha R1

Gdy mi Bernd zaoferował przejażdżkę nie mogłem odmówić – i nie chciałem. On wie że już niedaleko mi do 100000 na Bandicie i koniecznie mnie chce namówić na nowy motor :-) Przez pierwsze 3 kilometry miałem wrażenie że jadę na jakiejś 400-tce. Muł był straszny. Elektronika silnika chyba ogranicza moc aż silnik wejdzie na temperaturę 80 stopni C.

przejdź do artykułu » data: 08.08.2008

testowany model: Yamaha YZF R1

kategoria: motocykle serwis: etr1.eu
słowa kluczowe: yamaha, yamaha yzf-r1

etr1.eu Suzuki GSX 1400

Przejechać się na najpotężniejszym BigBike świata to coś (do 2007 roku). Moment obrotowy = 140 Newton/metr tego nie mają nawet ścigacze. Na starcie na ten motor nie ma silnych. Nic dziwnego że w 2006 roku wykorzystałem chwilke i wynjąłem go na jeden dzień. Koszt na dzień to zaledwie 99 Euro.

przejdź do artykułu » data: 08.08.2008

testowany model: Suzuki GSX 1400

kategoria: motocykle serwis: etr1.eu
słowa kluczowe: suzuki, suzuki gsx1400

etr1.eu Suzuki SV650S

Miałem ten motor dwa razy do dyspozycji. Raz w wersji ograniczonej do 34 koni mech. Oraz po dotarciu w wersji otwartej i po tuningu w wersji 75 konnej. W obydwóch przypadkach byłem bardzo zadowolony z agresywności silnika. Przy niskiej prędkości obrotowej odebrał każdy ruch manetką gazu bez grymaszenia. Bardzo szybko wchodził na duże prędkości obrotowe. Agregat bardzo wysoko chodził byłem praktycznie cały czas powyżej 8000 obr/min.

przejdź do artykułu » data: 08.08.2008

testowany model: Suzuki SV650S

kategoria: motocykle serwis: etr1.eu
słowa kluczowe: suzuki, suzuki sv650

etr1.eu Suzuki DL1000 V-Strom

Suzuki V-Strom DL1000 lub jego braciszek DL650 to motocykle zrobione do pożerania kilometrów niezależnie (prawie) od rodzaju nawierzchni. Motor pasuje w niszę miastowych enduro. Trochę mniej ciekawy wygląd motoru z przodu nie jest taki ważny jak komfort jazdy. Siedząc na nim twój „tyłek” się będzie czuć jak w domu.

przejdź do artykułu » data: 08.08.2008

testowany model: Suzuki DL1000 V-Strom

kategoria: motocykle serwis: etr1.eu
słowa kluczowe: suzuki, suzuki v-strom 1000

etr1.eu Suzuki GSR600

Motor który został przez przez wariatów zrobiony dla wariatów bądź lepiej streetfighter-ów. Silnik czterorzędowy o pojemności 600 ccm. Niby nie dużo ale za to jak. Ten motor ma większe przyśpieszenie niż nie jeden GSXR już po 100 metrach na nim kółko było u góry. Ale po kolei. Pierwsze co sie rzuca w oczy to wygodna pozycja kierowcy. Nie tylko optyka motoru jest zrobiona na Fightera.

przejdź do artykułu » data: 08.08.2008

testowany model: Suzuki GSR600

kategoria: motocykle serwis: etr1.eu
słowa kluczowe: suzuki, suzuki gsr600